Trying to defeat Runuganga, Guardian of the White Sands, Rukia uses Sodenoshirayuki. But it backfires when she accidentally stabs Bawabawa. Meanwhile, Ichigo and his friends are swallowed by the desert and fall into the Menos Forest, home of the Menos.