Zanikanje citiranja
Sheldon in Amy v ruskem časopisu na svojo grozo odkrijeta, da so super-asimetrijo medtem že odkrili in teorijo tudi že zavrnili. Tekmovalna Bernardette prosi Stuartovo dekle Denise, naj jo nauči igrati videoigro Fortnite.