Predlog za razmnoževanje
Nekdanji Pennyjin fant Zack in njegova žena bi rada imela otroka, vendar je on neploden, zato prosita Leonarda za pomoč. Medtem se Raj skuša spraviti s svojo – zdaj že nekdanjo – zaročenko Anu.