Igra s slavnimi
Ko druščina odkrije, da bo Wil Wheaton gostil zvezdniško inačico igre D&D z Williamom Shatnerjem, Joejem Manganiellom, Kareemom Abdul-Jabbarjem in Kevinom Smithom, se prijatelji poslužijo vseh mogočih ukan, da bi prišli do edinega prostega mesta.