Materinski sklep
Leonard je prijetno presenečen, ko ga obišče njegova mati Beverly, ki je iskreno prijazna do njega – dokler ne ugotovi pravega razloga, zakaj je prišla. Denise in Stuart se v domu Wolowitzovih zadržita dlje, kot bi to želel gostitelj.