Manifestacija meteorita
Sheldon z velikim veseljem pomaga Howardu in Bernardette pri administraciji, dokler ne odkrije, da kršita zakon. Zdaj se mora odločiti, ali bo upošteval pravila ali pa bo ostal zvest svojima prijateljema.