Potrditvena polarizacija
Ko njuno teorijo o super-asimetriji potrdita in dokažeta dva fizika iz Chicaga, sta Sheldon in Amy iz sebe od veselja – dokler ne skušajo Amy izriniti iz tekme nominacij za Nobelovo nagrado.