Kopičenje nagrajencev
Ko udeleženca Pemberton in Campbell očarata vso državo na reklamni turneji, skušata Sheldon in Amy pridobiti nobelovce Kipa Thorna, Georgea Smoota in Frances Arnold na svojo stran.