Sporni paintball
Penny in Leonard priredita igro paintball, ki se konča s pravim opustošenjem: Sheldon je ljubosumen na Amy, Raj zaloti Anu z njenim nekdanjim fantom, Stuart pa noče živeti skupaj z Denise.