Rossovi grehi iz mladosti
Spet je zahvalni dan in Chandler skuša priti do usluge od Monicinih staršev, vendar se pojavi težava zaradi stare skrivnosti v zvezi z Rossom. Rachelina sladica se izkaže kot zelo zapletena.