Kako bi bilo ,1. del
Razmišljajo, kako drugače bi se lahko odvilo njihovo življenje, in prijatelji fantazirajo, da sta Rachel in Ross v ločenih zakonih brez ljubezni; Monica je devica s čezmerno težo; ubogi Chandler dela za TV zvezdnika Joeyja; Phoebe pa je borzna posrednica.