Ross objame Rachel
Chandler in Monica povesta Joeyju in Rachel, da bi rada živela skupaj. Monica je osupla, da se Rachel odzove bolj mlačno kot Joey. Phoebe skuša ugotoviti, kakšna čustva Ross zares goji do Rachel.