Unagi
Chandler in Monica se dogovorita, da bosta za šestmesečno obletnico drug drugemu namenila doma izdelana darila, vendar nihče od njiju ne pripravi ničesar. Ross skuša Rachel in Phoebe naučiti borilnih veščin. Joey najame svojega dvojnika.