Rachelina sestra
Rachel skuša pomagati svoji razvajeni mlajši sestri Jill, da bi postala neodvisna, vendar sestrino spogledovanje z Rossom ni bilo v njenem načrtu. Monica noče priznati, da je bolna, in skuša ves čas zapeljevati Chandlerja.