Ross hodi s študentko
Po tem, ko je v njunem stanovanju izbruhnil požar, se morata Rachel in Phoebe odločiti o začasni selitvi k Joeyju in Monici. Ross se znajde v težavah po zmenku s študentko. Chandler skuša pomagati Joeyju pri igralski karieri.