Mac in C.H.E.E.S.E.
Epizodo sestavljajo prizori iz prejšnjih delov serije. Joey gre na avdicijo za pomembno televizijsko vlogo. Chandler skoraj pokvari vse, ko pozabi na telefonsko sporočilo.