Šala
Chandler se razjezi, ko neka moška revija natisne Rossov vic, zasluge zanj si namreč pripisujeta oba. Phoebe s svojo odkritostjo meče slabo luč na Monico in Rachel. Joey nejevoljno sprejme delo natakarja v kavarni Central Perk.