Gremo na plažo
Po potovanju na plažo Tampa v Floridi, si ekipa Tennyson resnično želi zasluženega oddiha, a neugnani vremenkoti imajo drugačne načrte, proti katerim se mora bojevati Ben, zgraditi novo postajo na plaži.