Dojenček Buktu
Ko ekipo Tennyson napadejo v džungli in jih reši malček, ki je grozljivo podoben Timu Buktuju, odkrijejo, da gre res za manjšo različico grozljivega globetrotterja, a Ben ve, da se obeta še ena grožnja, Nanny Nightmare!