Vinove Lekcije
Ko Ben vidi, da je Vin Etanol impresioniran nad Kevinovim avtomobilstičnim znanjem, ga popade ljubosumje. Premagati želi Kevina, preden starejši fant na dobrodelni dirki vpliva na Vina in ga prepriča, da spet postane baraba.