Billy in varuh gozda
V Aspenu v Koloradu so Ben, Gwen in Max na pohodu, kjer iščejo Forgetija, ko naenkrat vstopijo v julijsko zimo ki jo je ustvaril Billy Biljons. Ben se mora boriti z Billijem, pomaga pa mu sam Forgeti.