Kolesa sreče
Nakupovanje Ekipe Tennyson je uničeno z zadnjim hitrostnim Lagrangovim dosežkom, ki je superhitri elektromagnetni dirkalnik. Ben mora prepričati kevina, d amu pomaga ustaviti hitrostnega demona na roparskem pohodu.