Spletni slammerji
V Biggie Boxu na Japonskem, Ben čaka v epsko dolgi vrsti, da izdajo zadnjo Videoigrico Summo Slammerjev. Vendar mora Ben kmalu rešiti trgovino pred Steam Smythe.