Brez besed na Seni
Med obiskom v Parizu, Ben ujame Zomboza, ki ropa Louvre. A ko ga ta hipnotizira, da ostane brez besed, se mora Ben s pomočjo pantomime prebiti skozi tujo deželo, če želi ustaviti zločinskega klovna in njegov potujoči cirkus.