In ime mu je bilo Xingo
Ko se na Gwenini tablici skrivnostno pojavi nova aplikacija Xingo, si Ben ne more pomagati in jo kljub bratrančevemu neodobravanju aktivira, s čimer ustvari past, ki Bena prenese v animirani svet in Xingo nazaj v resnični svet.