Z Lucasovo pomočjo Dawsonova določi iskanje Declana Boda, satanističnega osumljenca v primeru serijskih umorov v Bansheeju. Nedavni pravičniški pohodi Carrie se končajo tako, da se obe z Devo znajdeta v nevarnosti.