Lucasa muči, da ni mogel najti Joba po tistem, ko so ga dve leti prej ugrabili iz oporišča Genoa, in vrne se v dramatično spremenjeni Banshee. Tam so zdaj nov šerif, nov župan in serijski morilec na prostosti.