Lucas in Brock v strahu za varnost Dawsonove združita moči, da bi dobili Boda. Bratovščina je pripravljena na vojno s Proctorjem, Kurt pa bi rad zaščitil Maggie, medtem ko se Calvin zaradi svojih frustracij znese v pisarni. Job poravna račune.