Venom 2
Eddie Brock se še vedno trudi sobivati s parazitskim, obliko spreminjajočim vesoljcem. Ko tudi psihopatski serijski morilec Cletus Kasady postane žrtev simbiota, morata Eddie in Venom odložiti nesoglasja in preprečiti vladavino groze.