Človek-pajek 2
Peter Parker se sprašuje, ali bi opustil superjunaško življenje, Spider-Man pa se sooči z dr. Ottom Octaviusom, nepremagljivim kiborgom Octopusom.
Medtem ko se Peter Parker sprašuje, ali bi opustil superjunaško življenje, se Spider-Man sooči z novim sovražnikom – blaznim znanstvenikom dr. Ottom Octaviusom, čigar zadnji projekt ga je spremenil v nepremagljivega kiborga Octopusa.