Spider-Man: Človek-pajek
Ko ga ugrizne gensko spremenjeni pajek, nerodni in sramežljivi srednješolec Peter (Tobey Maguire) nenadoma dobi nadčloveške sposobnosti, s pomočjo katerih se bo po tragediji v svoji družini kot mlad superjunak zoperstavljal zlu.