Spider-man: Daleč od doma
Peter Parker (Tom Holland) se sklene pridružiti sošolcem na izletu v Evropo. Čeprav naj bi bil to izlet zabave in oddiha, ga Nick Fury vnovič prosi za pomoč, ko stari celini grozi nova nevarnost in uničenje.