Chappie
Robot razvije osebnost in se nauči razmišljati samostojno. Chappieja skuša za lastne cilje zlorabiti pokvarjeni vojaški plačanec.
Zgodba o robotu, ki razvije osebnost in se nauči razmišljati samostojno. Medtem ko se tolpe v Johannesburgu upirajo policijskemu zatiranju, skuša Chappieja za lastne cilje zlorabiti pokvarjeni vojaški plačanec.