Zaradi novih informacij s strani Fat Aua se Lucas in Carrie odpravita po sledeh iz Genoe v zadnjem poskusu, da bi osvobodila Joba, čeprav bi bila cena za to visoka. Proctor ugotovi, da je dobrota včasih sirota.