Podli fantje za vedno
Marcus in Mike se morata soočiti z novimi težavami, spremembo kariere in krizo srednjih let, ko se pridružita posebnim enotam policije iz Miamija v boju zoper Armanda Armasa, vodjo mamilarskega kartela.