Voznik
Mladi voznik za pobege se zanaša na svojo spretnost in glasbo, od katere se nikoli ne loči. Ko je prisiljen delati za zločinskega šefa, se znajde v brezizhodnem položaju: njegovo življenje, svoboda in ljubezen so v veliki nevarnosti.