Misija: Nemogoče 2
Tom Cruise se vrača kot agent Ethan Hunt, najboljši vohun na svetu. V drugem delu franšize združi moči s čedno Nyah Hall (Thandie Newton), da bi ustavila odpadniškega agenta, ki skuša razširiti smrtonosen virus s kodnim imenom Chimera.