Misija: Nemogoče - protokol duh
Agencijo IMF so razpustili. Začne se misija "Protokol duh", v kateri morajo Ethan Hunt in njegova skupina oprati ime svoje organizacije.
Agencijo IMF so razpustili v globalni teroristični zaroti. Začne se misija "Protokol duh", v kateri morajo Ethan Hunt in njegova skupina izobčencev pod krinko oprati dobro ime svoje organizacije – brez podpore in brez vzajemnih stikov.