Misija: Nemogoče 3
Agent Ethan Hunt se v tretjem delu franšize sooči s svojim najsmrtonosnejšim nasprotnikom dotlej: sadističnim prekupčevalcem orožja Ownom Davianom.
Ko ga nadrejeni vnovič prisilijo v akcijo, se agent Ethan Hunt (Tom Cruise) v tretjem delu franšize sooči s svojim najbolj smrtonosnim nasprotnikom dotlej: sadističnim prekupčevalcem z orožjem Owenom Davianom (Philip Seymour Hoffman).