Pregnanec
Nekdanji agent CIE in njegova odtujena 15-letna hči sta prisiljena v beg pred njegovimi delodajalci, med katerimi so se nekateri zapletli v obsežno mednarodno zaroto in ju zdaj skušajo odstraniti.