Educating Al
Drew mengajar Al tentang membeli dari lokasi yang tidak diketahui pesaing. Dengan lawatan ke faundri generasi keempat, pakar pencahayaan antik dan medan sekerap, Al dan menambah stoknyapengetahuannya diperluaskan.