Changing with the Times
Drew dan Al dapat hasil yang banyak di perniagaan dalam proses perubahan. Dalam perjalanan dari Matlock ke Ross-on-Wye dan ke Suffolk, mereka temui meja oak burr abad ke-18, lengan model anatomi penuh teka-teki, dan artifak dari kilang tekstil bersejarah.