Buying at the Right Price
Ketika mereka cuba membeli stok pada harga yang sesuai dengan model perniagaan mereka, Drew dan Viki bagai buku bertemu ruas dengan tukang besi di North Yorkshire sebelum melawat rumah agam negara abad ke-19 di pantai selatan Scotland.