Long Running Businesses
Drew dan Al melawat trio perniagaan lama untuk mencari barang-barang jarang yang segar ke pasaran, berjaya mendapatkan perisai hiasan daripada pacu ria abad ke-19, gerabak kilang dan hias atas bumbung Victoria.