Industrial Heartlands
Drew mengidamkan peninggalan industri British sebagai hiasan selama lebih dari tiga dekad, jadi minggu ini dia membawa Viki merentas Midlands dari Northampton ke Staffordshire melawat penjual yang juga sebahagian daripada kawasan perindustrian Britain.