Fresh Starts
Drew dan Viki meneroka usaha antik baharu dengan harapan dapat hasil lumayan. Dalam perjalanan ke Powick, Sheffield dan Greystoke, mereka membeli kotak barang kemas vintaj Scotland, dan model gereja batang mancis oleh seorang artis banduan tahun 1970-an.