Forgotten Treasures
Minggu ini dalam perjalanan dari Dorset ke Cotswolds dan Yorkshire, impian Drew dan Al mencari harta karun yang dilupakan jadi kenyataan apabila Drew temui meja konsol yang jarang, tetapi bolehkah dia dapatkannya dengan harga yang betul?