Key Hunting Grounds
Dalam perjalanan ke tempat memburu yang merupakan kunci kejayaannya, Drew dan Viki meneroka gudang simpanan seorang pemulihara veteran, membeli di lelongan berkualiti dan memukat melalui ruang bawah tanah sebuah rumah desa yang indah.