Part Twenty
Michael uppdagar chockerande uppgifter som påverkar alla. Ett avslöjande får Fia att fatta ett livsomvälvande beslut. Big Mo föreslår en uppgörelse med Jimmy Baxter. Gina agerar på egen hand. Säsongsavslutning.