Part Thirteen
Michael avböjer Fias förfrågan, men Olivia pressar honom till att utnyttja en nyfunnen kontakt. Little Mos affär går i stöpet och Eugene tvingas plocka upp spillrorna. En konfrontation mellan Michael och Jimmy slutar i en omtumlande bekännelse.